środa, 14 stycznia 2015

Rolady schabowe z serem feta i warzywami



Dzisiaj proponuje Wam pomysł na obiad. Już dawno temu znudziły mi się ubite na płasko schabowe. Teraz wolę się trochę więcej pomęczyć i zawinąć w mięso to, co akurat mam w lodówce. Robiłam już rolady między innymi z jajkiem, marchewką lub kiełbasą. Dzisiaj wykorzystałam ser feta, kiszonego ogórka oraz paprykę konserwową :) 



____________________________________________

Rolady schabowe z serem feta i warzywami
(przepis na 2 rolady)


Składniki:

- schab (nie mam wagi, nie wiem ile go było, ale zrobiłam 2 rolady)
- 1 pasek papryki czerwonej konserwowej
- 1 pasek papryki żółtej konserwowej
- 1 mały ogórek kiszony
- 1 mała cebula
- 1/4 sera feta
- bułka tarta
- 1 jajko
- 2 łyżeczki sezamu
- olej do smażenia
- 2 łyżeczki musztardy
- przyprawy według uznania
- sól, pieprz
- nić








 Przygotowanie: 

Mięso rozbijamy dość cienko (ale tak, żeby nie rozerwać). Smarujemy je 1 łyżeczką musztardy, posypujemy solą i pieprzem. Następnie kładziemy na nie po połowie wszystkich warzyw i sera. Podwijamy boki i dół, aby farsz się nie wysypał i zwijamy roladę. Cały kawałek oplatamy nicią (nie musicie tego robić, ale ja wolę mieć pewność, że mięso się nie rozleci). Obtaczamy w rozbełtanym jajkiem, a później w bułce tartej wymieszanej z sezamem. Smażymy na rozgrzanym oleju z wszystkich stron. 












Nasz obiad wyglądał tak:




Smacznego! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz