piątek, 2 stycznia 2015

Kim jest gotująca Matka Polka?


Witam wszystkich! :)

Mam na imię Kinga, jestem mamą pięciomiesięcznej Julki i narzeczoną najlepszego mężczyzny na świecie! Mam 20 lat, studiuję pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą z WDŻ i... kocham gotować! Śmiało mogę powiedzieć, że kuchnia to moje małe królestwo, w którym czuję się wspaniale (oczywiście jeśli nie muszę zmywać :p). Gotowaniem zaraziła mnie moja mama. Pamiętam moje pierwsze ciasto- z wielkim zakalcem, a do tej pory boję się zaklepywać zupy i cały czas myślę "Jak robi to moja mama, że nie widać grudek i wszystko jest gładkie?), dlatego uwielbiam zupy kremy! :) Bardzo dużo brakuję mi do perfekcyjności, ale jak się robi to, co się kocha to jest się szczęśliwym! 

Nie pamiętam, który to już mój blog z kolei. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda, zaszczepię w sobie chęć blogowania i zostanę tutaj na dłużej!

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie z moją śpiącą córką :)












2 komentarze:

  1. powodzenia w blogowaniu :) !
    pyszności :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :)
    Chciałam ostatnio wejść na Twojego bloga, ale nie ma :(
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń